vineri, 11 noiembrie 2011

Ce am facut in timpul practici

Primul articol postat pe blog in timpul practico a fost "Ce meserie i sar potrivi colegului meu"pe data ''luni 31 octombrie 2011'' de am avut de explicat ce meserie i s-ar potrivi unui coleg ales la intamplare. Al doilea articol a fost facut in data de ''marti, 1 noiembrie 2011'', si este vorba de o editare a unei imagimi in photoshop a trebuit sa luam o poza cu fata unei femei si sa ii punem piele de sarpe.Al treilea articol a fost publicat in data de ''vineri, 4 noiembrie 2011'' a fost o pagina html unde am luat pozelae facute in parc si am pus lunkul care ducea la imaginea colegului care a faut poza.Al patrulea articol a fost ''Pachetul de carti '' unde fiecare dintr-e colegi s-a luat poza si a modificato in photoshop dand-ui forma si dimensiunea unei carti de joc dupa care au fost trimise pe mail si editate intr-un pachet de carti.Acestea au fost articolele postate pe blog in timpul practici dar am mai facut 4 proiecte care nu sunt afisate pe blog primul afost tema 1 este vorba despre pagina cu tabel 3x4.Urmatoarea a fost tem2 unde am avut de facut o pagina web cu backgraund si trei imagini facute de noi.Tema3 a fost vorba tot de o pagina html cu un tabel format din trei coloan prima coloana a continut p imagine de background a doua coloana a continut 4 imagini alese la intamplare si a treia coloana a continut cate 100 de cuvinte despre fiecare dintre cele patru imagini, in tema 4 am facut o pagina web formata din doua coloane in prima coloana "om,maimuta"in a doua coloana imaginile unui om si a unei maimute. A sta a fost munca noastra 11 B la PRACTICA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu